Thursday, August 5, 2010

FoRgEt LoVe

alihkan perhatian diri aku.
menonton wayang atau konsert,
melakukan aktiviti luar,dan
sebagainya boleh dijadikan
alternatif untuk aku mengalih
perhatian diri daripada terus
mengingati kesedihan yang
terbuku hati...cuba hiburkan
diri aku untuk melakukan aktiviti
atau hobi yang aku sukai 



olahraga juga best!
curahkan fikiran aku pada perkara-perkara
yang baru seperti mula
berjoging,maraton,mengembangkan bakat
aku bermain basketball.jangan lupa ajak
sekali kawan rapat aku.
ini pasti akan menjadi lebih menarik dan happenning.





belajar lebih rajin.selama mempunyai bf,
mungkin waktu pelajaran aku sering terganggu.
disebabkan dah single nie,inilah saatnya
untuk aku kembali berkerja keras dan menumpukan
sepenuh perhatian terhadap pelajaran.
sibukkan diri aku dengan pelajaran...
kehidupan peribadi berjalan lancar,dan aku boleh berjaya!!! 






manjakan diri aku.coklat,facial dan bershopping terbukti
boleh membuatkan aku
menjadi lebih baik dan gembira.
so,lakukan apa yang aku sukai tanpa ada halangan
daripada si dia.selagi aku melakukannya dengan penuh
tanggungjawab dan
berfikiran positif,masalah tersebut pasti boleh aku atasi...









carilah kawan-kawan baru.ini boleh membuatkan
aku melupakan ex-BF yang pernah
menjadi sebahagian daripada masa lalu aku,dan pastinya tidak akan berulang lagi.jangan selalu melihat ke belakang lagi.jangan saja kisah
lalu iti sebagai cermin untuk aku kembali bersemangat.
paling penting,aku mesti belajar daripada kesilapan masa lalu!

No comments:

Post a Comment

Followers