Friday, August 6, 2010

shuhada budak baik...

-sesuatu yang patut aku pelajari ialah jangan mudah percaya kat orang lebih-lebih lagi pada budak lelaki...
bukan sekadar aku, tetapi lelaki yang pernah menjadi BF aku...usia semuda ini,aku sudah terjebak dalam jerat percintaan dengan lelaki form4...segala bahaya menanti aku kerana aku belum mengenali dia dengan lebih rapat lagi...sebernanya aku terlalu mentah untuk ini semua..lupakan dendam lama kerana jika aku bercinta dengan lelaki yang lebih tua dan tidak seberapa mengenali dia...aku juga harus fikir tentang masa depan aku...anggap saja si dia 2 sebagai rencah kehidupan,,aku masih muda dan ada cita-cita yang tinggi..aku harus pilih yang terbaik buat diriku...

- menyayangi persahabatan berbeza dengan menyayangi seseorang.bersua pun belum pernah,suka duka belum ditempuhi bersama, bagaimana pula aku boleh mencintai dia??? aku harus ingat,definasi sayang luas & mendalam....


                                     -cinta xpenting buat diriku -

No comments:

Post a Comment

Followers